عکس| پرواز ابدی ستاره پرسپولیس/ وقتی کرونا این ملی‌پوش را از ما گرفت

عکس| پرواز ابدی ستاره پرسپولیس/ وقتی کرونا این ملی‌پوش را از ما گرفت
شناسه خبـر : ۱۳۳۱۴۰ یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲

هشتم بهمن یادآور خاطره بسیار تلخی برای هواداران پرسپولیس و البته کل فوتبال ایران است.

مهرداد میناوند بازیکن ارزنده تیم ملی و پرسپولیس جدا از بحث فنی، همواره به خاطر لب خندان و روحیه بسیار خوبی که داشت مورد توجه اهالی فوتبال بود. فوتبالیستی که در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه برای ایران فیکس بازی کرد و در دو جام ملت‌های آسیا نیز پیراهن تیم ملی را بر تن کرد. بازیکنی که با پرسپولیس قهرمان لیگ آزادگان شد و همراه با علی دایی در زمره اولین بازیکنان ایرانی بود که در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفت.

مهرداد پس از پایان دوران فوتبالش اگرچه هرازگاهی مربی‌گری هم کرد، ولی در حال تبدیل شدن به یک چهره رسانه‌ای بود که متاسفانه ویروس بدقدم و نحسی که همه دنیا را آزار داد، گریبانش را گرفت.

اوایل بهمن سال ۹۹ بود که خبر آمد مهرداد میناوند به خاطر ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان بستری شده است. در آن زمان فکر می‌کردیم قضیه خیلی زود جمع می‌شود ولی متاسفانه روز به روز اوضاع بدتر شد. مهرداد سخت‌تر و سخت‌تر نفس کشید و سرانجام در هشتم بهمن سال ۱۳۹۹ خبر تلخی که همه از آن فراری بودیم، روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفت؛ مهرداد میناوند ملی‌پوش خوش‌اخلاق ایران چشم‌هایش را برای همیشه بست. مردی که بمب خنده و انرژی بود، با رفتنش همه اهالی فوتبال را گریان کرد و حالا سه سال از آخرین پروازش می‌گذرد. روحش شاد و یادش گرامی.

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir